Jaka jest cena prowadzenia strony na Facebooku
Każda kampania jest inna
Czy możliwe jest prowadzenie strony na Facebooku w cenie kampanii outdoorowej? A może punktem odniesienia są reklamy za pomocą ulotek lub radia? Nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi, ponieważ każda kampania jest wyceniana indywidualnie. Agencja specjalizująca się w prowadzeniu profili na Facebooku – e-kjstudio.pl – podkreśla, że na koszty współpracy wpływa kilka istotnych czynników.
- W zależności od specyfiki branży posty powinny być publikowane w mniejszych lub większych odstępach czasowych.
- Inaczej prowadzi się profil dużej, znanej marki, niż buduje się społeczność od podstaw, zakładając profil i zdobywając pierwszych obserwujących.
- Cennik zmienia się także wraz z zakresem zadań – Facebook to nie tylko dodawane posty, ale również odpisywanie na wiadomości czy rozbudowana komunikacja w komentarzach.
Warto inwestować w jakość
Eksperci podkreślają, że warto stawiać jakość ponad cenę, wybierając przede wszystkim profesjonalne i kompleksowe podejście, a nie najtańsze półśrodki, które mogą przynieść więcej szkód niż pożytku. Do częstych błędów należą takie działania jak brak spójności treści, brak systematyczności i konsekwencji, niskie kompetencje językowe, brak znajomości branży, której dotyczy profil czy ograniczenie się do standardowych, mało kreatywnych rozwiązań.
Na ostateczną cenę zarządzania firmowym Facebookiem wpływa nie tylko jej zakres, ale również budżet potrzebny do podjęcia dodatkowych działań, jak wykupywanie postów sponsorowanych. Inwestując w profesjonalną komunikację online, należy obliczyć budżet niezbędny do osiągnięcia pożądanych efektów. Fachowe wsparcie na tym polu zapewniają specjaliści z KJ Studio.